2013. augusztus 27., kedd

Můj příběh



Vítám Vás na mé webstránce! Jmenuji se Gábor Nagy!
Můj příběh začal, když po 40-ti nemocech (onemocněních) - např. po celé léto trvající alergie, dušení se, kašel - jsem narazil na informaci, že mám šanci na léčbu a v konečném důsledku na vyléčení bez léků.
Tehdy jsem se obrátil poprvé na výrobce doplňků výživy a uviděl jsem v nich příležitost léčit se bez dosavadních léků!
Jako podnikatel jsem odjakživa sympatizoval se způsobem příjmu formou MLM, ale způsoby, které jsem viděl a zažil, byly pro mě vždy cizí. Přesto, že jsem užíval produkty nějaké firmy ve prospěch svého zdraví, resp. léčení, neuměl jsem se ujmout obchodní stránky.
Nebyl jsem schopen ani ochoten lidi zmanipulovat, vést nesprávným směrem, nechat je registrovat se drahými počátečními balíky a vnést je do takového systému, který byl plný omezení a úskalí. Viděl jsem také, že jen velmi málo lidí bylo schopno z toho vytěžit i nějaký zisk ve formě pasivního výdělku.
V roce 2008 jsem měl vážné zdravotní problémy a mé běžné podnikání zkrachovalo. Tehdy jsem natrefil na takovou firmu, jejíž produkty mi pomohly k úplnému uzdravení a díky poznání jejich obchodního systému mi pomohli opět se finančně vzchopit.
Poznal jsem firmu DXN a zázračné účinky Ganodermy a dnes ji s radostí a v zdraví užívám! Káva, čaj a kakao s Ganodermou se staly oblíbenými v celé mé rodině a díky dalším doplňkům výživy prožívám těžké letní období bez zdravotních problémů.
DXN mi zajistila profesionální online nástroje, abych z domova prostřednictvím počítače odstartoval dnes již v 40 zemích se šířící síť marketingové společnosti, kde prostřednictvím konzumace více než 3000 členů získávám i já provizi.
Jelikož se evropský trh nyní otevírá, hledáme z každé zemi vedoucí pracovníky, kteří vidí příležitost ve zdravé kávě, v Ganodermě a v takové firmě, která již 20 let vykazuje výsledky, má dnes již 5 milionů členů po celém světě a je na 28. místě z největších MLM firem.
Zde v Evropě se za následujících několik let předpokládá přírůstek o 1 milion členů a zisk z tohoto obchodu zajistí blaho v mnoha rodinách! Já jsem už členem této firmy a když se i Vy přidáte, uděláme vše proto, aby lidé ve Vaší síti každou konzumací kávy přinášely i Vám očekávaný zisk. Když Vás to zaujalo a jste ochotni do toho jít, tak to bude možná Vaše nejlepší životní rozhodnutí, které podle mého názoru ocení nejen Vaše zdraví, ale i Vaše peněženka!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése